We houden van ons vak en hebben hart voor onze klanten.
Succes en klanttevredenheid gaan hand in hand. Vandaar onze visie, gebaseerd op vier pijlers.

Maar net zo belangrijk is onze perfect en efficiënt georganiseerde kantoororganisatie. Waardoor we snel en doortastend kunnen optreden. Bovendien werken we samen met andere adviseurs, zoals één van onze vaste relaties of uw notaris, accountant en fiscalist.

Praktische oplossingen horen bij onze aanpak. Net zoals integriteit en accuratesse. Dat betekent onder andere dat alle belangrijke informatie binnen 24 uur aan u wordt doorgezonden. En dat alle voor u bestemde gelden direct aan u worden doorbetaald.

Meer over onze aanpak


Succesvol kennisontbijt "Grensarbeiders uit Duitsland te werk stellen, wat komt daar bij kijken?" 20 maart …

Succesvol kennisontbijt
Lees verder

Presentaties 'Turboliquidatie en de nieuwe wetgeving' aan RB Studiekring Zuidoost Nederland 22 en 27 februa…

Lees verder

Artikel Maud Murrer in
Vakblad Grensoverschrijdend Werken december 2023 (nr. 59) | Beoordeling arbeidsrela…

Lees verder