We houden van ons vak en hebben hart voor onze klanten.
Succes en klanttevredenheid gaan hand in hand. Vandaar onze visie, gebaseerd op vier pijlers.

Maar net zo belangrijk is onze perfect en efficiënt georganiseerde kantoororganisatie. Waardoor we snel en doortastend kunnen optreden. Bovendien werken we samen met andere adviseurs, zoals één van onze vaste relaties of uw notaris, accountant en fiscalist.

Praktische oplossingen horen bij onze aanpak. Net zoals integriteit en accuratesse. Dat betekent onder andere dat alle belangrijke informatie binnen 24 uur aan u wordt doorgezonden. En dat alle voor u bestemde gelden direct aan u worden doorbetaald.

Dat onze aanpak vruchten afwerpt, blijkt uit de respons die we ontvangen op ons permanente klanttevredenheidsonderzoek. Met een gemiddelde waardering van 8.9 in 2015, worden we al licht onrustig als een klant ons een 7 toekent...

Meer over onze aanpak


Succesvol Kennisontbijt Faillissementen

Succesvol Kennisontbijt Faillissementen
Lees verder

Kennisontbijt 21 juni 2017: Faillissementen

Kennisontbijt 21 juni 2017: Faillissementen
Lees verder

Overname voor B.V. Wasserij Jardon

Overname voor B.V. Wasserij Jardon
Lees verder
Deze site maakt gebruik van Cookies. x