We houden van ons vak en hebben hart voor onze klanten.
Succes en klanttevredenheid gaan hand in hand. Vandaar onze visie, gebaseerd op vier pijlers.

Maar net zo belangrijk is onze perfect en efficiënt georganiseerde kantoororganisatie. Waardoor we snel en doortastend kunnen optreden. Bovendien werken we samen met andere adviseurs, zoals één van onze vaste relaties of uw notaris, accountant en fiscalist.

Praktische oplossingen horen bij onze aanpak. Net zoals integriteit en accuratesse. Dat betekent onder andere dat alle belangrijke informatie binnen 24 uur aan u wordt doorgezonden. En dat alle voor u bestemde gelden direct aan u worden doorbetaald.

Dat onze aanpak vruchten afwerpt, blijkt uit de respons die we ontvangen op ons permanente klanttevredenheidsonderzoek. Met een gemiddelde waardering van 8.9 in 2015, worden we al licht onrustig als een klant ons een 7 toekent...

Meer over onze aanpak


Nieuwsbericht WWZ

Nieuwsbericht WWZ
Lees verder

Succesvol kennisontbijt Arbeidsrecht

Succesvol kennisontbijt Arbeidsrecht
Lees verder

Kennisontbijt 4 oktober 2017: Arbeidsrecht

Kennisontbijt 4 oktober 2017: Arbeidsrecht
Lees verder
Deze site maakt gebruik van Cookies. x